wtorek, 9 maja 2017

W Jedności z Ojcem w Jezusie


" Obchodzono w Jerozolimie uroczystość Poświęcenia Świątyni. Było to w zimie. Jezus przechodził się w świątyni, w portyku Salomona. Otoczyli Go Żydzi i mówili do Niego: " Dokądże będziesz nas trzymał w niepewności? Jeśli Ty jesteś Mesjaszem, powiedz nam otwarcie" Rzekł do nich Jezus: " Powiedziałem wam, a nie wierzycie, bo nie jesteście z Moich owiec. Moje owce słuchają mojego głosu, a Ja  znam je. Idą one za mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który mi je dał jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki  mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy."  J 10, 22 - 30  
Pokój, Wyczucie, Troska, Delikatność, Dobroć, Miłość zanurzona w Sercu Boga napotyka na drodze
niepewność, zmieszanie, , niecierpliwość, obłudę, egoizm, pychę, brak wiary i pustkę. I mówi im: Powiedziałem wam, a nie wierzycie.
" Moje owce słuchają mojego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Mój Ojciec mi je dał , Ja i Ojciec jedno jesteśmy. Nich ich nie wyrwie z Mojej ręki i ręki mojego Ojca."
Czy jednak  usłyszą i uwierzą,
i uczynią miejsce w swym sercu Miłości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz