sobota, 10 marca 2018

W pokorze serca. Ofiarowanie się Bogu Ojcu Niebieskiemu



Ofiarowanie się Bogu Ojcu Niebieskiemu.

Mój najukochańszy Boże Ojcze Przedwieczny!
któryś mnie stworzył z miłości!
Przepraszam Cię za wszelkiego rodzaju zło, grzechy
i przewinienia, świadomie lub nieświadomie popełnione w ciągu
całego mego życia, ... za co bardzo, bardzo żałuję, i proszę pokornie
Twoje Niezgłębione Miłosierdzie o przebaczenie i odpuszczenie
mi wszystkich grzechów, i pokierowanie całym moim życiem tak,
abym Cię nigdy nie zasmucił, sprawiając tylko radość!
Przymnażaj mi stale sił, zdrowia na ciele i na duszy,
wszelkich potrzebnych Łask Bożych i błogosław mnie nieustannie:
wyrzekam się na zawsze szatana, wszelkiego rodzaju zła
i oddaję Ci na zawsze moją duszę,
serce na oścież otwarte, umysł, ciało, moją wolną wolę,
moją wielką nędzę, całe moje życie doczesne i wieczne,
i opuszczam siebie dla Ciebie i rzucam się z zamkniętymi oczami
w przepaść Twojego Niezgłębionego Miłosierdzia, rządź we mnie -
przeze mnie jak Ci się żywnie podoba na wieki wieków. Amen.
1x Ojcze nasz, 1x Chwała Ojcu.
                                                  
   Modlitwnik: Modlitwa Ofiara Pokuta   jedyną drogą do prawdziwego życia
    w Bogu.

4 komentarze:

  1. Chwała niech będzie Bogu Ojcu Wszechmogącemu w Trójcy Świętej jedynemu. Chwala Bogu Ojcu, Synowi i Duchowi Świętemu za ten akt ofiarowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie Chwała i cześć na wieki wieków amen

    OdpowiedzUsuń