czwartek, 15 marca 2018

Wszystko wskazuje na Jezusa Chrystusa.


Pan Jezus dziś kieruje do nas mocne, wymagajace i piekne słowa,
którymi chce pogłebić naszą wiarę w Niego,
bo tylko w Nim jest Życie i nasze zbawienie.
Nie w słowach, nie w prorokach i nauczycielach, ale tylko
w Jezusie Chrystusie, o którym dał świadectwo i Ojciec,
" którego Głosu nie usłyszeliście"
 i Duch Świety -" nie zobaczyliście Jego postaci"
Świadzą również czyny które dokonał Jezus
 i ciągle dokonuje w znakach i sakramentach Świętych.
Warto raz jeszcze pochylić się nad  Słowami, które wypowiada
z ogromną troską i miłością.

" Gdybym sam osobie dawał świadectwo, to świadectwo moje
 nie byłoby prawdziwe. Jest jednak ktoś inny, kto o Mnie świadczy,
i wiem, że Jego Świadectwo o Mnie jest prawdziwe...
czyny bowiem, które Ojciec przekazał Mi do spełnienia -
one właśnie świadczą o tym, że Ojciec Mnie posłał.
Także sam Ojciec, który Mnie posłał, dał o Mnie świadectwo.
Wy jednak, ani nie usłyszeliście Jego głosu, ani też nie zobaczyliście
Jego postaci. Jesteście również pozbawieni Jego nauki, ponieważ
nie wierzycie Temu,którego On posłał. Zgłębiacie Pisma, gdyż uważacie,
że dzięki Nim będziecie mieć życie wieczne. One to właśnie świadczą
o Mnie. Mimo to nie chcecie zbliżyć się do Mnie, aby mieć życie.
Ja nie przyjmuję chwały ludzi. Znam Was i wiem, że nie ma w was
miłości Boga. Przyszedłem w immieniu mojego Ojca, a nie przyjęliście Mnie.
Przyjmiecie natomiast każdego innego, jeśli wystąpi we własnym imieniu.
Jakże wy możecie stać się wierzącymi, skoro zabiegacie o wzajemne uznanie,
a nie szukacie go u jedynego Boga .
Nie sąźcie, że Ja będę was oskarżał przed Ojcem.
Waszym oskarżycielem będzie Mojżesz, w którym wy pokładacie ndzieję.
Gdybyście  wierzyli Mojżeszowi, uwierzylibyście także i Mnie.
On przecież pisało Mnie. Jeżeli zaś ne wierzycie jego pismom,
jak uwierzycie mojemu nauczaniu? J 5,31 - 47

To nie Jezus będzie naszym oskarzycielem,
lecz Ci, którzy przekazali nam wiarę,
którzy stali się świadkami dla nas, Jego ewangelii.
Zapytają, dlaczego nie przyszedłeś do Jezusa, dlaczego
nie podjąłeś czynów, o których ci mówiłem, dlaczego nie zachwyciłeś
się Jego Słowem. Dlaczego  nie powierzyłeś Jezusowi życia
i nie poszedłeś Jego śladami... w Duchu Świetym.
Dlaczego nie zaufałeś.
Jeszcze nie jest za późno,
by zaufać Jezusowi, by pójść za Jego głosem, za Jego Ewangelią.
On nigdy nie traci cierpliwości, nieustannie czeka...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz