poniedziałek, 27 maja 2019

Akt zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi, Królowej Polski



Błogosławioana Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja -
Maryjo , Królowo Polski! Biorąc za wzór świętego Jana Pawła II
 mówię dziś; cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu
Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; 
mój umysł, serce, wolę, ciało, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, 
słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość
 wraz ze śmiercią cielesną- każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. 
Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę
 i wszystko, co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia.
Ty Najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego.
Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia.
Prowadź po drogach życia i posługuj się nami  do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa - jedynego Zbawiciela świata, 
od którego pochodzi wszelkie dobro, prawda i życie. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz