środa, 29 maja 2019

W strumieniu Ducha Świętego odnowić serce, myśli i wolę

Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, 
ale teraz znieść nie możecie.
 Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. 
Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko,
 cokolwiek usłyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. 
On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi.
Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. 
Dlatego powiedziałem, że z mojego weźmie i wam objawi»
J 16, 12 -15 


Duchu Święty, proszę przyjdź i wypełnij moje serce
 Twoimi darami, bo własne, które lokuję sprawiają, że serce 
moje nie może znieść tego, co Jezus ma nam do powiedzenia.
Przyjdź Duchu Prawdy i uwolnij moje serce
od każdej półprawdy, którą się zachwycam,
bo kłamstwem jest i odwraca mnie
od drogi Jezusa i Jego słowa.
Przyjdź Duchu Święty
i zamieszkaj w moim sercu, a wierzę, że
milość, radość, sprawiedliwość i pokój, które przynosisz
uczynią mnie bardziej wrażliwą na Słowo Boga. 
Przyjdź Duchu Święty i dotknij serc tych,
którzy spranieni szukają źródła poza Tobą
i nie wiedzą, że serce ich nie odnajdzie pokoju i szczęścia, 
dopóki nie otworzą się na Słowo Boże i Bożą Miłość.
Przyjdź Duchu Święty. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz