czwartek, 16 maja 2019

W Imieniu Jezusa jest Miłość Ojca


W czasie ostatniej wieczerzy Jezus, podniósłszy oczy ku niebu,
modlił się tymi słowami: " Ojcze Święty, prosze nie tylko za nimi,
ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie,
 aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze we Mnie, a Ja w Tobie,
aby i oni stanowili jedno w Nas, aby świat uwierzył, 
żeś Ty Mnie posłał. I także chwałę, którą mi dałeś, przekazałem im,
aby stanowili jedno, tak jak My jedno stanowimy.
Ja w nich, a Ty we Mnie ...
Objawiłem im Twoje imię i nadal będę objawiał,
aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś, w nich była
i Ja w nich. J 17, 20 - 26


Oddał wszystko, przekazał wszystko, co otrzymał od Ojca,
" Ja także chwałę, którą mi dałeś, przekazałem im...
Objawiłem Imię i nadal będę objawiał.."
... a wszystko po to, byśmy poznali Ojca i doświadczyli 
Jego miłości i jedności z Jezusem i między sobą.
Maryjo, Matko, której opieki wzywamy w miesiącu maju,
uproś nam łaskę, byśmy przez Imię Jezusa,
doświadczyli przemieniającej nasze serca Miłości Ojca.
Boże Ojcze, kocham Cię serdecznie, 
ratuj dusze i zmiłuj się nade mną. Amen


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz