wtorek, 21 maja 2019

Trwając przy Jezusie


Pozostawiam Wam pokój, obdarzam was moim pokojem.
 Ale ja nie obdarzam was taki sposób, jak czyni to świat. 
Nie pozwólcie, aby serca wasze były wstrząśnięte
 i nie lękajcie się (...) 
Już nie będę z wami długo rozmawiał,
gdyż nadchodzi
władca tego świata, który nie ma nic wspólnego ze Mną.
Trzeba jednak, aby świat zrozumiał, że miłuję Ojca
 i tak postępuję, jak On mi polecił.
Wstańcie, chodźmy stąd! J 14, 27- 31
                                   
Nie zdołam utrzymać się na powierzchni życia
 zanurzając się
w głębinach  tego świata, w jego uczynkach. 
Tylko wtedy, gdy zanurzę się w Miłości Boga
 zdołam utrzymać się na powierzchni życia,
a duch tego świata nie będzie miał do mnie dostępu.

Niech nas ogarnie..
 łaska Twoja, Panie Jezu, Zbawicielu świata. Amen.


                                
                                    

                                                         
                                                   
                                                     
                                                     
                                                   
                                 
                                                   






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz