piątek, 17 maja 2019

Pana Jezusa miejcie w sercach

"Nie pozwólcie, aby serca wasze były wstrząśnięte.
Wierzycie w Boga i we Mnie wierzcie.
W domu mego Ojca jest wiele mieszkań, 
gdyby tak nie było,to bym wam powiedział.
Teraz idę tam, aby przygotować wam miejsce.
A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce , to znowu powrócę
i zabiorę was do siebie, abyście byli tam, dokąd idę.
Na to rzekł Tomasz: Panie, nie wiemy dokąd idziesz.
Jak więc możemy znać drogę. Jezus mu odpowiedział:
Ja jestem drogą i prawdą i życiem. 
Nikt nie przychodzi do Ojca jak tylko przeze Mnie."


Nie pozwólcie, aby wasze serca były wstrząśnięte
mówi Jezus, a święty Piotr podpowiada, co należy uczynić:
" Nie dajcie się zaniepokoić, Pana Jezusa miejcie 
w sercach za Świętego. 1P 3, 14 -15
To, co wstrząsa naszymi sercami pochodzi 
od świata i tego, co świat proponuje.
Jezus przemawia w ciszy i przynosi pokój. 
" Nie miłujcie świata, ani tego,co jest na świecie"powie św. Jan
Ja jestem drogą prawdą i życiem - mówi dziś Jezus.
Jest Wszystkim, tak wiele chce mi powiedzieć...
Ile miejsca, czasu, myśłi poświęcam Jezusowi,
a ile serca należy do Niego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz