środa, 15 maja 2019

Słowo Boże jest światłem

" Jezus tak wołał: Ten kto we Mnie wierzy,
 wierzy nie we Mnie, lecz w Tego, który mnie posłał. 
A kto Mnie widzi, widzi Tego, który mnie posłał.
Ja przyszedłem na świat jako światłość,
aby nikt, kto we Mnie wierzy, nie pozostawał w ciemności.
A jeżeli ktoś słyszy słowa moje, ale ich nie zachowuje,
to Ja go nie potepię. Nie przyszedłem bowiem
po to, aby świat potępić, ale by świat zbawić.
Kto Mną gardzi i nie przyjmuje słów moich,
ten ma swego sędziego: słowo, które wygłosiłem,
ono to będzie go sądzić w dniu ostatecznym.
Nie mówiłem bowiem sam od siebie,
ale Ojciec, który mnie posłał, On Mi nakazał,
co mam powiedzieć i oznajmić. A wiem,
że przykazanie Jego jest życiem wiecznym.
To, co mówię, mówię tak, jak Mi Ojciec powiedział.

                                        
   " Twoje Słowo jest lampą dla  moich kroków  i światłem na mojej ścieżce" 
Ps 119, 105                         
        Słowo ludzkie jest jak bańka mydlana,  wielobarwna i zmienna, cieszy oko przez chwilę.
      Twoje Słowo trwa na wieki, jednoczy, niezmiennie, trwałe i skuteczne.
      Niech Słowo Twoje, Panie,  prowadzi nas do Ojca, ma pierwszeństwo przed wszystkim,  a słowo innych, o tyle, o ile jest jednością z Tobą  i Ojcem w Duchu Świętym. Amen.
             
                        
                       
         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz