niedziela, 2 lipca 2017

Chrystus ponad wszystko.

(Mt 10, 37-42)

Kto was przyjmuje, Mnie przyjmuje

Słowa Ewangelii według Świętego Mateusza

Jezus powiedział do swoich apostołów:
«Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. Kto nie bierze swego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien. Kto chce znaleźć swe życie, straci je, a kto straci swe życie z mego powodu, znajdzie je.
Kto was przyjmuje, Mnie przyjmuje; a kto Mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który Mnie posłał.
Kto przyjmuje proroka jako proroka, nagrodę proroka otrzyma. Kto przyjmuje sprawiedliwego jako sprawiedliwego, nagrodę sprawiedliwego otrzyma. Kto poda kubek świeżej wody do picia jednemu z tych najmniejszych, dlatego że jest uczniem, zaprawdę, powiadam wam, nie utraci swojej nagrody».




Chrystus ponad wszystko,
bez ulegania kompromisom.
Chrystus ponad wszystko,
gdy trzeba stanąć po stronnie prawdy,
a przeciwstawić się złu.
Chrystus ponad wszystko,
gdy przyjaciele i rodzina
stają przeciwko tobie.
Chrystus ponad wszystko,
gdy życie wydaje  się za ciężkie,
i czujesz, że jesteś sam.
Chrystus ponad wszystko,
bo On nigdy nie zostawia Cię samego.
Nie zszedł z krzyża,
jest więc na twoim krzyżu i niesie go z tobą.
Jeśli czekasz na Jego pomoc,
weź krzyż. Z krzyża Chrystusa płynie łaska,
ponad wszystko...




    "Krzyż trzeba przyjąć przede wszystkim sercem, aby potem nieść go w życiu."
                                                                                         św. Jan Paweł II


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz