sobota, 1 grudnia 2018

Komunia Święta Wynagradzająca

" Obiecuję przyjść z pomocąw godzinę śwmierci
ze wszystkimi łaskami tym, którzy przez pięć miesięcy
w pierwsze soboty ... przyjmą Komunię świętą ... i mają 
intencję zadośćuczynienia.
Te dusze będą obdarzne szczególną łaską Bożą,
jako kwiaty przed tronem Bożym je postawię."
( Obietnica Matki Bożej)

1. Modlitway po przyjęciu Komuni św.

Boskie Serce Jezusa, przez Niepokalane Serce Maryi,
ofiaruję Ci tę świętą Hostię jako wynagrodzenie
i zadośćuczynienie za wszystkie przewinienia, 
którymi ludzkość nie przestaje Cię obrażać.
O Pani Fatimska, Matko nasza, daj smutnym - radość,
chorym - zdrowie, więźniom - wolność, 
powaśnionym - zgodę, grzesznikom - pokój sumienia, 
głodnym pożywienie, wykorzystanym - sprawiedliwość, 
sierotom - miłość rodzicielską, samotnym - przyjazne słowo, 
rodzicom - wdzięczność dzieci, zmarłym - wieczny pokój,
a mnie - to o czym wiesz, że jest mi najbardziej potrzebne. Amen. 

2.  O moj Nadroższy Jezu, prawdziwie obecny
w moim sercu, poświęcam Ci ciało i duszę dla całkowitego
zjednczenia się z Twoim Sercem, nieustannie ofiarowywanym
 na wszystkich ołtarzach świata, oddającym chwałę Ojcu
i błagającym o nadejście Jego Królestwa. 
Proszę, przyjmij moją pokorną ofiarę. Posłuż się mną,
jak chcesz, na chwałę Ojca i dla Zbawienia dusz.
Najświętsza Matko Boża, nie pozwól mi nigdy odłączyć
się od Twego Boskiego Syna. Proszę, broń
i ochraniaj mnie jako Swe wybrane dziecko. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz