środa, 12 grudnia 2018

Zostaw to, co nie prowadzi do Jezusa


" Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście. 
Ja dam wam wytchnienie. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode Mnie,
że jestem łagodny i pokorny sercem.
Znajdziecie ukojenie dla waszych dusz.
Bo moje jarzmo jest łatwe  do niesienia, a mój ciężar lekki."  Mt 11, 28 - 30
Tyle razy czytałam te słowa skupiając się na tym, co "moje."
Tymczasem Pan Jezus mówi dzisiaj o "Jego".
Przyjdź, zdejmij cały ciężar, który dźwigasz.
Odpocznij Ja dam ci wytchnienie.
Przyjrzyj się temu co nosisz. Zostaw to,
co nie pochodzi ode Mnie, zostaw to,
co nałożyłaś  sobie sama na plecy.
Zostaw to, co nosisz w pamięci, sercu, wszystko to, co jest troską o jutro.
Zostaw , również to, co pozwoliłaś innym włożyć na siebie, a co nie pochodzi ode Mnie.
Bo jarzmo Moje jest słodkie, a ciężar lekki.
PRZYJDŹ - mówi JEZUS - i zostań. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz