środa, 5 sierpnia 2020

Wystarczy okruszyna

Wystarczy okruch determinacji
wystarczy okruszyna dobrej woli,
wystarczy odrobina miejsca
na ziarnko gorczycy  nadziei, miłości i wiary.

Ileż to razy wołałam jak Kobieta z dzsiejszej Ewangelii: " Panie dopomóż mi !" 
Słowo wykrzyczane przenosiło w Jego Obecność, bo Jezus był i zawsze jest.
Ale potrzebny był ten krzyk, to wołanie,
które jak lina wyciągało mnie z nieświadomości.

Co chcesz abym Ci uczynił?
- pyta Jezus codziennie.
Jakie są twoje myśli, wokół czego krążą?
Nic co pochodzi z zewnątrz 
nie czyni ciebie nieczystym.
Ani ucisk, ani utrapienie, nic nie może odłączyć ciebie od Mojej Miłości.

Z serca człowieka pochodzą złe myśli, 
to one czynią człowieka nieczystym.
A Ty masz błogosławić.  
Bene dicere - dobrze mówić.
Przyjdź więc z tą szczeliną w sercu i
pozwól Mi zasiać w twym sercu
ziarenko nadzei, wiary i Miłości. 
Tylko przyjdź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz