piątek, 16 lipca 2021

Modlitwy do Najświętszej Maryi Panny z Góry Karmel.

 Maryjo, Kwiecie Karmelu, naucz mnie przyjmować Bożą wolę, zgadzać się na piękno, którym chce mnie przybrać Bóg. Amen.

Maryjo, Winnnico Kwiecista, naucz mnie trwać w Krzewie Winnym, prawdziwie kochać Kościół Chrystusowy, taki, jaki jest - święty i grzeszny. Naucz mnie towarzyszyć Twojemu Synowi. Amen.

Maryjo, Blasku nieba, oświecaj mi zawsze drogę do Jezusa. Tym,  co błądzą, wskaż dobry kierunek. Tym, co biegną za nikłymi blaskami, przemień oczy, aby w Twoim spojrzeniu, w Chwale Najwyższego, odnaleźli Pokój. Amen.

Maryjo, Dziewicza Rodzicielko, naucz mnie modlić się Słowem Twojego Syna. Pomóż mi, zbuntowanemu, odnaleźć w posłuszeństwie nadzieję - trudną nadzieję, bo człowiek chce rozumieć wszystko od razu. Swoimi wyborami dodaj mi odwagi. Amen.

Matko łagodna, naczynie darów Ducha Świętego, pomóż mi przechowywać w sercu Słowa Twojego Syna. Naucz mnie łagodnie kochać drugiego człowieka, bez żalu i złości. Amen. 

Maryjo, potężna zbrojo walczących, nie dopuścić, bym uległ pokusie, bym zło złem chciał zwyciężać. Chroń mnie swą szatą teraz i w godzinie śmierci mojej. Amen.

Maryjo, Przybytku Najwyższego, rozciagnij nade mną swój płaszcz, pozwól odpocząć, nabrać sił. Pośrodku pustyni w Twoich dłoniach pozwól spotkać Pana. Amen.

Maryjo, Stolico Mądrości, ucz mnie oczekiwać. Towarzysz mi w rozeznawaniu, przypominaj mi w czasie decydowania o kochającym i zawsze wiernym Bogu. Amen.

Maryjo, Pani z Góry Karmel i Matko Szkaplerza, odziewaj mnie codziennie w Chrystusa, przypominaj Jego słowa, pamiętaj o mnie, grzeszniku, teraz i w godzinę śmierci mojej. Amen.

         / Źródło: Philippe de Jesus - Marie OCD, " Szkaplerz życie na wzór Maryi".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz