czwartek, 9 lutego 2023

Tobie, mój Boże, dziękuję.


 
' ... zamiast uwielbiać Ciebie,  Jezu" 

tyle słów tyle myśli dalekich od Ciebie. 

Zamiast uwielbiać.... Ciebie, Duchu Święty, 

układamy scenariusze życia innych i swoje..

Zamiast uwielbiać Ciebie, Boże Ojcze

w świecie szukamy ratunku. 

A Ty jesteś i czekasz pytając niezmiennie: 

Czy ufasz Mi, czy jeszcze wierzysz we Mnie?

Pamiętasz, jak biegłaś wśród burzy

 przyciskając do serca obraz Maryi

 i pomimo grzmotów wiedziałaś, że przy

 Niej jesteś bezpieczna. 

Dlaczego kiedyś więcej w mym sercu wiary

 tej dziecięcej i ufnej było?

Odpowiedź jest prosta:  słuchałaś serca.

Pamiętasz słowa: " Bądź dzielna !"  

Wiedziałaś, że Jestem

 i wystarczyło, by zostawić wszystko..

Jezu, 

A przecież Ty jesteś Ten sam wtedy, 

teraz i na wieki 

tylko ja

 dziś 

zamiast ...

Niech więcej ufam, 

i mocniej wierzę 

- Tobie, mój Boże...

Dziękuję.

   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz