piątek, 23 czerwca 2023

Dziękuję Ci Ojcze, za takiego Tatę.


 Boże mój, najlepszy mój Ojcze.
Sercem i myślą dziękuję Ci za Twoją
 Miłość i opiekę, i za to, że masz tak wiele cierpliwej miłości do mnie. 
Gdy powyrzucam juz  nagromadzony wszelki gruz tego świata
 i zanim zacznę gromadzić kolejny, Ty niezmiennie mówisz mojemu sercu, aż Cię usłyszę:
" Ty wiesz, że cię kocham! " 
I sprawiasz, że ból przestaje być bólem
 bo ciemność niszczysz światłością. 
I Słowo Twoje dotyka mocniej.
Bo chcesz, by owoc w sercu wydało.
Dziękuję , Ci Ojcze za wszystko. 
Dziękuję za Ojcowską Twoją opiekę w domu rodzinnym i za tę duchową, bez której serce  by w gruzach zostało.
Dziękuję za troskę Taty, który milczący lecz czujny i rozmawiał z nami przez mamę. 
To Ona przekazywała nam jego życzenia, a On upominał już sam. Zresztą oboje.
Dziękuję,  za jego policzek ale też pocałunek złożony na dłoni. Dziękuję za dziecięce zabawy i jego odwiedziny w dziecięcym sanatorium i  za to, że raz jeden stanął w mojej obronie. Za słowo pożegnania: Gdy źle Ci będzie, to wracaj. Za  wielokrotne  odprowadzanie mnie, gdy wyjeżdżałam z domu. Dziękuję za jego łzy gdy wrócił ze szpitala od  Mamy,  bo dzięki temu dowiedzieliśmy się o nieudanym zabiegu . I wszystko zakończyło się pomyślnie. Dziękuję wreszcie za Jego słowa na kilka tygodni przed śmiercią gdy zostaliśmy sami:
" Żebyście tylko w zgodzie żyli." Tak bardzo martwił się i przeżywał gdy zięciowie się nie  dogadywali.  Dziękuję wreszcie za to, że przypominał Mamie, by zadzwoniła do mnie - bo jak mówił - ja pamiętałam o nich w chorobie. Dziękuję, Ci Ojcze, że dałeś mi takiego Tatę, który wiem, że dziś modli się za nas. Dziękuję i nie wie do końca czemu tutaj właśnie? 
Dzień Ojca to także dzień wdzięczności za Ojców duchowych, których Ty Ojcze posyłasz, wskazując na Ciebie uczyli nas bezpiecznie stąpać po tej ziemi. Dziękuję Ci Ojcze, Ty wiesz, jak bardzo są potrzebni. 
Niech na te chwilę to wystarczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz