sobota, 24 czerwca 2023

Po czyjej myśli idziesz?

 

Gdy Paweł przybył do Antiochii Pizydyjskiej, przemówił w synagodze:

«Bóg dał ojcom naszym Dawida na ich króla, o którym też dał świadectwo w słowach: „Znalazłem Dawida, syna Jessego, człowieka po mojej myśli, który we wszystkim wypełni moją wolę”.

Człowiek po Mojej myśli - mówi Bóg o Dawidzie. Takimi zapewne był i Abraham i Jan Chrzciciel, którzy we wszystkim wypełnili wolę Bożą. Jest i było ich zapewne wielu, tych którzy pozwolili odnaleźć się Bogu. To, ci którzy nie ludziom, lecz Bogu chcieli się przypodobać i żyli i wciąż żyją  według myśli Bożej. 

" Po Mojej myśli" -  mówi Bóg. Jak bardzo trzeba zasłuchać się w Boże słowo, by stało się moim myśleniem? Jak bardzo trzeba wniknąć w Ducha Boga, by słowo i opinia ludzka przestały istnieć. 

Bóg  w Jezusie przychodzi każdego dnia.

Czy pozwolisz odnaleźć się Bogu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz