sobota, 30 września 2017

W mojej codzienności z Jezusem.


   Za kogo uważają Mnie ludzie, pytał we wczorajszej ewangelii Pan Jezus.
   A Wy za kogo mnie uważacie? Za Mesjasza Bożego, odpowiedział Piotr.
          To dlatego, zdaje się dziś pytać Pan Jezus,  Mnie się boicie?
    Dziś, bowiem uczniowie usłyszeli trudne słowa, których nie rozumieli
    " Było to przed nimi zakryte i nic z tego nie pojęli, a bali się  Go pytać".
                  A jak jest ze mną?
  Czy podobnie jak uczniowie, boję się wchodzić w dialog z Jezusem. Dlaczego?
          Kim jest dla mnie Jezus? Bogiem w niebie? Czy Bogiem  z nami?
     Jeżeli Bogiem w niebie, to co powinnam zmienić w moim życiu?
    A jeśli Bogiem z nami, to: "Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam?" Rz 8,31

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz