czwartek, 12 kwietnia 2018

Bóg Ojciec powierzył mnie Jezusowi w Duchu Świetym.

"Ten, kogo Bóg posłał, głosi Jego naukę,
gdyż Bóg daje mu swego Ducha bez ograniczeń.
Ojciec miłuje Syna i wszystko przekazał w Jego ręce.
Stąd każdy, kto wierzy w Syna, ma życie wieczne.
Kto natomiast nie jest posłuszny Synowi, nie będzie miał
udziału w tym życiu, lecz ciąży na nim gniew Boży." J 3, 34-36


 Bóg Ojciec powierzył mnie dłoniom Jezusa.
Jezus otrzymał mnie od Ojca.
Duch Świety, dany jest bez ograniczeń.
Słowo Boga jest Tabernakulum  Ducha Świętego,
a  Duch ŚwietyTabernakulum dla Słowa.
Jeśli "Sanktuarium ciszy dla Słowa' powinno 
stać się moje serce, to stanie się ono również
dla Ducha Świętego, a wtedy Go usłyszę.
Miłość powierzyła mnie Jezusowi
Miłość otwiera  moje serce na Ducha Świętego.
Czy uwierzę Miłości?
"Bóg jest Miłością" 1 J 4,8



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz