niedziela, 19 grudnia 2021

Błogosławiona jesteś, któraś uwierzyła.

" W tym czasie Maryja wybrała się i poszła z pośpiechem w góry do pewnego miasta w ziemi Judy. Weszła do domu Zachariasza i pozdrowiła Elżbietę. Gdy Elżbieta usłyszała pozdrowienie Maryi, poruszyło się dzieciątko w jej łonie, a Duch Święty napełnił Elżbietę. Wydała ona okrzyk i powiedziała: " Błogosławionaś Ty między niewiastami i błogosławiony jest owoc Twojego łona. A skądże mi to, że Matka mojego Pana przychodzi do mnie. Oto bowiem, skoro głos Twego pozdrowienia zabrzmiał w moich uszach, poruszyło się z radości  dzieciątko w moim łonie. Błogosławiona jesteś , któraś uwierzyła, że spełnią się słowa powiedziane Ci od Pana." Łk 1, 39 - 45

Maryjo, pełna Łaski Bożej, pełna Ducha Świętego, oto przychodzisz do domu Elżbiety z Bożym błogosławieństwem, z łaską Ducha Świętego, który wypełnia Elżbietę.               " A skądże mi to, że Matka mojego Pana przychodzi do mnie? Ona już wie, że zostałaś wybrana na Matkę Zbawiciela. 

Maryjo, Twoje słowo, Twoja obecność przynosi łaskę i błogosławieństwo. Nigdy nie przychodzisz sama, zawsze z Jezusem.  Dziękuję Ci, że uwierzyłaś słowu Boga, dziękuję, że zawsze wyczulona na Jego natchnienia wiedziałaś jak postąpić. Dziękuję, za Twoją wrażliwość i gotowość do pomocy. 

Maryjo, proszę, wyproś łaskę naszym sercom, byśmy wśród wielu ważnych i trudnych spraw  rozpoznali przychodzącego Jezusa i pozostali Mu wierni. Naucz nas słuchać i usłyszeć Boże Słowo i natchnienia Ducha Świętego. Przypominaj nam ciągle na nowo, że tylko z Nim jesteśmy zdolni błogosławić  stając się świadkami Bożej Miłości i pokoju. 

Zbliżają się dni Narodzenia Jezusa, a Ty Matko jesteś w drodze, wędrujesz z Józefem i Jezusem pod sercem i pytasz: " Czy w tym roku znajdę dom dla Jezusa ...  w twoim sercu?" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz