wtorek, 8 marca 2022

Nowenna do Boga Ojca.

 


Rozpoczynamy znakiem Krzyża Świętego i odmawiamy przez 9 kolejnych dni.


Boże, wejrzyj ku wspomożeniu memu.

 Panie pospiesz ku ratunkowi memu.

Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen.

Panie Boże, Odwieczny Ojcze, przypominam Ci słowa Twojego boskiego Syna Jezusa: " O cokolwiek poprosicie Ojca mojego w imię Moje, On wam tego udzieli." A zatem, właśnie w imię Jezusa, Jego Najdroższej Krwi, oraz Jego nieskończonych zasług, przychodzę dzisiaj pokornie do Ciebie, jak biedak do bogacza, aby prosić Ciebie o łaskę. Wiem, że dotąd udzielałeś mi  ich wiele i dziękuję Tobie za nie wszystkie, za te, które znam, i za te, które poznam dopiero w Niebie. Dziękuję Tobie za Twoje dobrodziejstwa porządku naturalnego i nadprzyrodzonego. Dziękuję za wszystko to, co uczyniłeś, stwarzając mnie, ale szczególnie za to,  że dałeś mi za Niebieską Matkę najmilszą Najświętszą Maryję Pannę, za opiekuna Świętego Józefa i za przewodnika Anioła Stróża. Dziękuję Tobie za wszystkie dary, jakimi hojnie obdarowałeś Święty Kościół, wszystkie narody, wszystkie dusze, a mnie w szczególności, lecz w imię Jezusa Chrystusa, udziel mi  jeszcze, pod warunkiem, że nie będzie to szkodą dla mojej duszy - następującej łaski ......

Chwała Ojcu x 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz