czwartek, 24 marca 2022

Powróć do Słowa.

 

" Tylko to im nakazałem: Słuchajcie mojego głosu, a Ja będę waszym Bogiem, wy zaś będziecie moim ludem. Jr 7,23

I dałeś mi Panie Słowo: " Posłuchaj córko, spójrz i nakłoń ucha, zapomnij o twym narodzie, o domu twego ojca, Król pragnie twojej piękności. A " cała godność we wnętrzu córy królewskiej". Ps 45

Słowo Twoje Panie, uwalnia z ciemności, wyprowadza na wolność, sprawia, że ustępuje słowo kłamliwe, które jak sieć krępuje serce i umysł. Słowo Twoje Panie,  ucisza wicher i burze, przynosi pokój. Bez niego kręcimy się w kółko, bo słuchamy świata. A  Ty wciąż powtarzasz : Słuchaj Mojego głosu, tak jak Maryja. Nie słuchaj tego, który odbiera pokój i sieje zamęt. Nieprzyjaciel do końca będzie próbował, odsunąć cię od Boga. Uwierz, Maryja,  Ona cała piękna, prowadzi cię.  Nawet gdy upadasz, ale wstajesz, i wracasz. " Bóg zawsze cię błogosławi! " Ps 45.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz