czwartek, 16 czerwca 2022

Przyjmij nieskończoną miłość w Jezusie Chrystusie.

 


Nieskończony, Miłosierny Bóg ukryty w białej hostii, którą przemienienia w swoje ciało przemierza dziś nasze miasta i wioski, pragnie nam błogosławić, chce przypomnieć o swojej obecności. On jest, nieustannie i mówi dziś każdemu z nas:

"Nie lękaj się, bo cię wykupiłem, Moim jesteś, oddałem za ciebie życie, a teraz oddaję się tobie, ukryty, delikatny, byś się Mnie nie bał, abyś nie lękał  się Mojej miłości i przyjął Mnie do swego serca. 

Jezu, uwielbiam Cię za Twoją miłość i obecność, dzisiejszy dzień, to dzień uwielbienia Ciebie obecnego w Eucharystii, a dla mnie osobiście dzień gdy Ty przyszedłeś i zabrałeś ze sobą Tatę. Pamiętam ten dzień i moment i jest we mnie i radości i cień smutku i nadzieja, że życie nasze się nie kończy, ale jest pójściem z Tobą w nową, lepszą rzeczywistość. 

Jezu, ukryty a jakże bliski, zapraszałeś nas wczoraj, byśmy modlili się w ukryciu, ale to nie znaczy, byśmy nie wyznawali naszej wiary przed ludźmi, dlatego zapraszasz nas do udziału w procesji. Udziel nam łaski głębokiej wiary w Twoją obecność, byśmy nie chowali i nie wstydzili się Ciebie. Niech pamiętamy, że Jesteś i idziesz z nami przez życie i to nasze życie podtrzymujesz. Bądź uwielbiony Jezu, dziękuję Ci za dar Eucharystii, w której karmisz nas Ciałem i Krwią swoją. Amen.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz