poniedziałek, 15 października 2018

Nadzieją moją jest Bóg


Rozważając dziś Słowa Pana Jezusa
postawiłam sobie pytanie:
Jakiego znaku ja potrzebuję?
 I wiem jedno: Sakrament Pokuty, Eucharystia i Słowo Boże
- bez nich,  nie byłoby we mnie Życia.
 I Pan wskazał na kolejny znak;
Pisząc te słowa z pierwszych liter odczytałam słowo : SPES - Nadzieja
W Sakramencie pokuty, Eucharystii
i Słowie Bożym  Obecny staje się
Bóg w Jezusie Chrystusie.
Nadzieja więc moja w Bogu!
Czy jednak doceniam to wszystko,
co Bóg nieustannie czyni dla mnie?


Wierzę w Ciebie Ojcze,
który stworzyłeś ten świat,
który umiłowałeś mnie miłością,
której nigdy nie pojmę.
Wierzę w Ciebie Jezu,
Zbawicielu świata i mojego serca,
które nigdy nie będzie zdolne,
by godnie Cię przyjąć, uwielbić i kochać.
Wierzę w Ciebie Duchu Święty,
który mnie uświęcasz i prowadzisz do Ojca
przez Jezusa Chrystusa,
który dał nam Maryję za Matkę.

Uwielbiam Cię Ojcze, Synu i Duchu Święty za znaki Twojej miłości,
który przez swoich Aniołów wyprowadzasz mnie z ciemności i prowadzisz  do Światła
Dziekuję za Sakrament pokuty, Eucharystię
i Słowo Boga. To w nich oczyszcza i umacnia się moja wiara i nadzieja w Kościele Chrystusowym.
Tobie Chwała, cześć i uwielbienie Boże Ojcze, Synu i Duchu Święty. Amen


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz