niedziela, 14 października 2018

Nowenna do św. Jana Pawła II


Modlitwa wstępna

Boże łaskawy, spraw przez nieskończone zasługi
 męki i śmierci Jezusa Chrystusa, Syna Twojego,
 przez przyczynę Niepokalanej Maryi Dziewicy
i wszystkich świętych, abym owocnie odprawił tę nowennę,
którą rozpoczynam za wstawiennictwem św. Jana Pawła II.

Święty Janie Pawle II, Ciebie proszę o wstawiennictwo u Boga,
naszego Ojca, oraz Jezusa Chrystusa, naszego Odkupiciela,
abym dostąpił łaski, o którą proszę.... 

Dzień pierwszy
Święty Janie Pawle II,
 który z przekonaniem wskazywałeś na świętość 
jako na drogę do osiągnięcia wiecznego zjednoczenia z Chrystusem,  
wyproś m łaskę życia na miarę mojego powołania
 i przyjdź mi z pomocą w mojej trudnej sprawie...
Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Dzień drugi 
Święty Janie Pawle II, 
głęboko zakorzeniony w Chrystusie,
 oddałeś swoje życie w służbie Kościoła i ludzkości,
wyproś mi łaskę trwania na co dzień w przyjaźni z Bogiem
i przyjdź mi z pomocą w mojej trudnej sprawie...
Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Dzień trzeci
Święty Janie Pawle II, solidarny z drugim człowiekiem,
promieniejący Bożą miłością na wszystkich, którzy
się do Ciebie zbliżali, wyproś mi umiejętność życia
 duchem braterstwa i solidarności z innymi i przyjdź
mi z pomocą w mojej trudnej sprawie...
Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu... 

Dzień czwarty
Święty Janie Pawle II, 
przyjmując w swoim życiu cierpienie,
dałeś nam przykład pogodnego  i pełnego pokoju
 zgadzania się z wolą Bożą,wyproś mi łaskę, 
abym umiał zaakceptować każdy swój krzyż,
i przyjdź mi z pomocą w mojej trudnej sprawie...
Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Dzień piąty
Święty Janie Pawle II,
Ty z modlitwy czerpałeś zapał do posługi apostolskiej,
wyproś mi łaskę, abym i ja w modlitwie
szukał natchnienia i sił do pełnienia swoich obowiażków,
i przyjdź mi z pomocą w mojej trudnej sprawie....
Ojcze nasz... Zdrwaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Dzień szósty
Święty Janie Pawle II,
z Chleba życia czerpałeś pokarm na życie wieczne,
wyproś mi łaskę wiary w uzdrawiającą
i zbawczą moc Eucharystii i przyjdź
mi z pomocą w mojej trudnej sprawie...
Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu....

Dzień siódmy
Święty Janie Pawle II,
w Sercu Jezusa pokładałeś całą swoją nadzieję,
wyproś mi łaskę wiary w Bożą miłość względem mnie
i przyjdź mi zpomocą w mojej trudnej sprawie...
Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Dzień ósmy
Święty Janie Pawle II,
Ty ukazałeś nam na nowo tajemnicę Miłosierdzia Bożego,
w którym jedynie każdy grzesznik i cały świat
 mogą znaleźć ratunek, wyprośmi łaskę życia miłością miłosierną
i przyjdż mi zpomocą w mojej trudnej sprawie....
Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu....

Dzień dziewiąty
Święty  Janie Pawle II,
który całe swoje życie zawierzyłeś Maryi
i uczyniłeś Ją powierniczką wszystkich swoich poczynań,
wyproś mi łaskę uciekania się do Niej w moich radościach
i smutkach i przyjdź mi z pomocą w mojej trudnej sprawie...
Ojcze nasz.... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu....

Modlitwa na zakończenie

Panie Jezu Chryste, dziękuję Ci za łaskę odprawienia tej nowenny
i za dary otrzymane dla dobra mej duszy. Wspomóż mnie,
abym wiernie naśladował przykład świętości Jana Pawła II
i przez szczególne oddanie Matce Bożej szerzył Twoje Królestwo
w moim otoczeniu. Który żyjesz i królujesz na wieki wieków Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz