wtorek, 9 października 2018

Odnaleźć Skarb - jedyny Nauczyciel

Święty Paweł wczoraj przypomniał nam,
że głoszona przez Niego Ewangelia nie jest wymysłem ludzkim. Nie nauczył się jej bowiem od jakiegoś człowieka, lecz objawił Mu ją Jezus Chrystus. Dziś wyjaśnia dalej, że ze św. Piotrem, który chodził z Jezusem- widział tylko 15 dni. Następne ich spotkanie odbyło się... po 14 latach!
Dlaczego o tym pisze? By przekonać nas, że jedynym Jego Nauczycielem jest Jezus Chrystus.
/por. Ga 1, 2/
Dziś Słowo Boże prowadzi nas do kolejnego wydarzenia w domu Marty i Marii, która siadając u stóp Jezusa przysłuchiwała się Jego słowom, w Nim bowiem odnalazła
 Pana i Nauczyciela.
 A jaką wartość dla mnie stanowią Słowa Jezusa? Czy są dla mnie najważniejsze? A może pamiętam je tylko przez chwilę? A jeśli tak, to dlaczego nie sięgam po nie w ciągu dnia? Dlaczego pozwalam je w sobie zagłuszyć?  Aniele Boży, mój przyjacielu drogi, proszę przypominaj mi na różne sposoby Słowo naszego Pana Jezusa Chrystusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz