piątek, 19 listopada 2021

Mój dom będzie domem modlitwy.

 


" Jezus wszedł do świątyni i zaczął wyrzucać sprzedających w niej. Mówił do nich: " Napisane jest: "Mój dom będzie domem modlitwy, a wy uczyniliście go jaskinią zbójców". I nauczał codziennie w świątyni. Lecz arcykapłani i uczeni w piśmie oraz przywódcy ludu czyhali na Jego życie. Tylko nie wiedzieli, co by mogli uczynić, cały lud bowiem słuchał Go z zapartym tchem." Łk 19, 45 - 48

Panie, spraw aby takim było moje serce: domem modlitwy, miejscem spotkania z Tobą. 

Dzisiaj, chcę podziękować za słowo, które skierowałeś do mnie: Wracaj! 

Mówisz: Wracaj do świątyni twego serca! Czuwaj na modlitwie, bo nieprzyjaciel na różne sposoby będzie chciał zniszczyć nasze relacje, będzie chciał zagłuszyć Mój  głos, byś nie słuchał z zapartym tchem, byś nie wierzył, byś nie ufał. 

Wiem Panie, że o własnych siłach nie zdołam nic uczynić, dlatego proszę, naucz mnie czerpać z Twojego Serca, z Twojego Słowa i Twojej miłości, która silniejsza jest od wszelkiej nienawiści. 

Jezu, tak wiele spraw, tak wiele potrzeb wokoło, chcę dziś wołać razem z Maryją: Jezu, Ty się tym zajmij, jak uczyniłeś to w świątyni, jak uczyniłeś w Kanie Galilejskiej,

  Udziel nam ducha modlitwy, by nasze serca stały się domem modlitwy. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz