piątek, 6 stycznia 2023

Ponad tobą jaśnieje Pan.

 Powstań i świeć, bo przyszło Twe światło i chwała Pańska rozbłyska nad tobą. 

Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad Tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą". Iz 60, 1-2

Możesz żyć w ciemności duszo moja

 może gęsta mgła spowijać ziemię i wszystko wokół ciebie, ale ponad tym wszystkim jaśnieje Pan i Jego chwała jaśnieje nad tobą. 

Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać, ale miłość Boga nie odstąpi od Ciebie. 

Rzuć okiem dokoła i zobacz (...). Zobaczysz i promienieć będziesz. 

" Co do Mnie, takie jest moje przymierze z nimi, mówi Pan: " Duch mój, który jest nad tobą, i słowa moje, które włożyłem ci w usta, nie znikną z twych ust, ani z ust twoich dzieci, ani z ust potomków twoich synów, odtąd i na zawsze." Iz 59, 21

Powstań i świeć światłem Słowa, którym obdarza Cię Pan, Twój Bóg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz