sobota, 8 maja 2021

Czyje Słowa mnie prowadzą?

 

" Jeśli świat was nienawidzi, to wiedzcie, że Mnie wcześniej znienawidził niż was. Gdybyście byli ze świata, świat kochałby to, co do niego należy. Wy jednak nie jesteście ze świata, gdyż wybrałem was z tego świata dla siebie. Dlatego świat was nienawidzi. Czy przypominacie sobie słowa wypowiedziane przeze Mnie: Sługa nie jest ważniejszy od swego pana? Jeśli mnie prześladowali, także i was będą prześladować. Jeśli zachowali moją naukę, będą przestrzegać również waszej. Dopuszczą się zaś tego wszystkiego w stosunku do was ze względu na moje imię, ponieważ nie znają tego, który Mnie posłał. J 15, 18 - 21

Pytasz mnie dziś Jezu : " Czy przypominasz sobie słowa wypowiedziane przeze Mnie? Wiem , że Ty mnie pytasz o coś więcej : "  Do jakich słów się odwołuje gdy przychodzą trudne dni, czyje słowa chodzą mi po głowie? Takie, które wprowadzają pokój, czy też  takie, które są jak rozżarzone węgle wrzucane przez nieprzyjaciela  do mojego "ogródka"? Po które słowa sięgam pamięcią? 

"Twoje Słowo, Panie jest pochodnią dla nóg moich i światłem na mojej ścieżce." Ps 119, 105.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz