czwartek, 6 maja 2021

Jesteś umiłowany.


 Jezus powiedział do swoich uczniów: " Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna". J15, 9 - 11

Otacza Cię Miłość. Jesteś umiłowany przez Ojca w Jezusie. Jeżeli otworzysz na  nią serce przemieni je, uczyni pełnym radości.

Wiedz jednak, że jest jeszcze ktoś, kto będzie porzucał ci substytuty miłości, wszystko to, co jest naznaczone grzechem, co zniewala, odbiera pokój sercu.

Miłość Chrystusa przynagla nas do wszelkiego dobra, bo cierpliwa jest i łaskawa, nie zazdrości, nie unosi się gniewem nie pamięta złego, wszystko znosi wszystkiemu wierzy we wszystkim pokłada nadzieję. Tak bardzo, że pozwoliła przybić się do krzyża i zamknąć w tabernakulum, i czeka na Ciebie,  bo chce obdarować cię swoim Duchem, bo chce wypełnić Cię Sobą, byś umiał właściwie wybierać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz