czwartek, 13 maja 2021

Jeszcze chwila.


" Jezus powiedział do uczniów: "Jeszcze chwila, a nie będziecie mnie już widzieć, ale wkrótce znowu Mnie zobaczycie. Niektórzy uczniowie zaczęli pytać między sobą: " Co oznacza owo " jeszcze chwila"? Nie wiemy o czym mówi: " Jezus wiedząc, że chcieli Go zapytać powiedział im: " Zastanawiacie się między sobą nad tym, że powiedziałem:"Jeszcze  chwila, a nie będziecie Mnie już widzieć , ale wkrótce znowu  Mnie zobaczycie". Uroczyście zapewniam Was: Wy będziecie płakać i narzekać, świat zaś będzie się cieszył. Wy będziecie się smucić, lecz wasz smutek zamieni się w radość. J 16, 16-20.

Ilekroć popełniam grzech, wchodzę w ciemność, mgłę, która zabiera ostrość widzenia, sprawia, że Słowo Chrystusa nie dochodzi do serca, pozostaje na poziomie umysłu i woli, ale za każdym kolejnym upadkiem, niewiernością wola przestaje reagować, aż przestaję widzieć Jezusa. Gdy wracam w sakramencie spowiedzi przychodzi ta chwila, dzięki łasce Bożej kiedy zaczynam widzieć i słyszeć wyraźniej: "Umiłowanym dzieckiem  Boga jesteś!" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz