czwartek, 1 czerwca 2017

Jezus modli się za mnie.


   " Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie." J 17, 20


Ileż to razy, prosimy innych, aby pomodlili się za nas. "Pomódl się za mnie". Prośbą tą powierzamy siebie modlitwie tych, do których mamy większe lub mniejsze zaufanie. Wierzymy ich modlitwom, albo czujemy się, aż tak bezsilni, że modlitwa innych staje się dla nas kotwicą, której chcemy się uchwycić. Dzisiejsze Słowo zaprasza nas do modlitwy Jezusa. Jezus nie tylko w Wieczerniku, ale codziennie poleca mnie Ojcu, który zsyła deszcz łask " na sprawiedliwych i niesprawiedliwych'. Refleksja nad Słowem obudziła we mnie tę świadomość i pytanie czy ja zawierzam  Jemu siebie i pozwalam, by Jego przebite dłonie były wciąż nade mną? Jezus dziś modli się za mną i nade mną i chce bym przyjęła moc Jego błogosławieństwa. Czy otworzę przed nim serce?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz