niedziela, 18 czerwca 2017

"Nie siła nie mocą naszą, lecz mocą Ducha Świętego"

 " Mojżesz wszedł na górę do Boga, a Pan zawołał na niego z góry i powiedział:
Tak powiesz domowi Jakuba i to oznajmisz Izraelitom:
Wy wdzieliście, co uczyniłem Egiptowi,
jak niosłem was na skrzydłach orlich i przywiodłem was do Mnie.
 Teraz, jeśli pilnie słuchać będziecie głosu mego i strzec mojego przymierza, będziecie szczególną moją własnością pośród wszystkich narodów, gdyż do Mnie należy cała ziemia. Lecz wy będziecie Mi królestwem kapłanów i ludem świętym  /Wj 19, 2 6a/.
 
" Jezus widząc tłumy, litował się nad nimi, bo byli znękani i porzuceni jak owce
 nie mające pasterza."
 Panu Bogu przez Jezusa Chrystusa w Duchu Świętym,
 niech będzie wieczna chwała i cześć 
 za Jego łaskę i wierność, za jego dobroć i miłosierdzie nad nami. Amen. Amen
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz