czwartek, 19 maja 2022

Gdybyś wiedział...

 " Gdybyś wiedział, jak bardzo Cię kocham, płakał byś z radości". Niepokalana Matka Zbawiciela - Maryja. 

A dziś Pan Bóg wypowiada w Jezusie takie słowo: " Jak Mnie umiłował Ojciec, tak inJa was umiłowałem. Trwajcie w miłości mojej. Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna. J 15, 9 -11

Któż bardziej niż Maryja, doświadczył Miłości Bożej. Cała zalana miłością, wypełniona Bogiem i w Nim zanurzona, doświadczyła pełni radości, o której dziś mówi Jezus. Czyż mogło być inaczej? Trwając w Jezusie, trwasz w miłości i jesteś w radości. Trwając w grzechu, jesteś poza Jezusem, poza Miłością i nie doświadczasz radości w sercu, tylko śmiechu, czy uśmiechu, a przecież to nie jest to samo. Bo gdy jesteś w łasce Chrystusa płaczesz z radości, czy doświadczyłeś już tego?  

Gdybyś wiedział jak Bóg Cię kocha, jak kocha Cię Maryja wypełniona przecież Bożą miłością, płakałbyś z radości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz