poniedziałek, 16 maja 2022

Jezus nas potrzebuje.

 " Kto ma przykazania moje i je zachowuje, ten Mnie miłuje. Kto zaś Mnie miłuje, ten będzie umiłowany przez Ojca mego, a również Ja będę go miłował i objawię mu siebie. Rzekł do Niego Juda, ale nie Iskariota: " Panie, cóż się stało, że nam się masz objawić, a nie światu?" W odpowiedzi rzekł do niego Jezus: " Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał Moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go i przyjedziemy do niego, i mieszkanie u niego uczynimy. Kto nie miłuje Mnie, ten nie zachowuje słów Moich." 

Bóg pragnie spotkać się z każdym z nas indywidualnie, oczekuje jednak od nas otwartości serca, które wyrażać się będzie przez przyjęcie Jego przykazań z miłością. 

W zwykłej relacji ludzkiej, gdy kochamy osobę nam bliską okazujemy szacunek jej słowu, i gotowi jesteśmy na spełnienie jej prośby w innych przypadkach stać na gęsty życzliwości i gościnności, budujemy relacje. Dobrem, które otrzymujemy dzielimy się z innymi. I tego oczekuje od nas Pan Bóg i dlatego w ten sposób odpowiada na pytanie Judasza, dlaczego chcę objawić się najpierw im, a  nie światu. Jezus chce przez  uczniów, przez nas , budując z nami relacje, chce  dotrzeć do całego świata z Ewangelią i Miłością Chrystusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz