sobota, 7 maja 2022

Nie odchodząc zostać.

 "Czy i wy chcecie odejść?" To pytanie Jezusa jest ciągle aktualne.  Bo wciąż za trudne, niektórym,  wydają się słowa Jezusa i odchodzą, od Jezusa i Jego Matki - Maryi. Słysząc dziś to pytanie mówię za Piotrem: " Panie do kogóż pójdziemy, Ty masz słowa, życia wiecznego! Twoje słowo, Jezu podtrzymuje mnie przy życiu.  Ale wiem też, że pomimo tego, że nie odchodzę od Ciebie, to jednak zostawiam Ciebie, zostawiam Twoje słowo, nie niosę go w sercu i tak wiele razy nie mam go w pamięci. Czy powtarzając słowa świętego Piotra, odpowiadam szczerze? Wybacz mi Jezu, takie odejścia, w których sercem nie byłam z Tobą, takie w których odpoczywałam bez Ciebie i od Ciebie, łudząc się, że poza Tobą odzyskam pokój. Dziękuję Jezu, że pokazujesz mi dziś tego rodzaju ucieczki i odejścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz