niedziela, 8 maja 2022

Rozpoznać głos Jezusa.

 


" Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną, a Ja daję im życie im życie wieczne. Nie zginą na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy. " 
  
Zachowani w Ojcu przez Jezusa i w Jezusie zachowamy życie, które daje nam Jezus. Wcześniej powiedział: " Słowa, które Ją wam powiedziałem, są duchem i życiem, lecz pośród was są tacy, którzy nie wierzą".
 J 6, 63 - 64
Czy dlatego nie słyszymy głosu Jezusa, bo nie wierzymy, że mówi do nas?  A przecież tylko wtedy znajdziemy bezpieczeństwo gdy pójdziemy za Jego głosem. W Nim jest życie, jest duch, który podnosi, wyzwala i obdarza pokojem. Doświadczyli tego apostołowie zamknięci w Wieczerniku i dali temu świadectwo, jak Jezus przemienił ich serca. Czy wierzę, że chce przemienić i moje? 
Jest wiele głosów, które docierają do mnie, co nie pozwala mi usłyszeć Jezusa?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz